ANKARA / TEKHA

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 30 Ağustos Zafer Bayramı‘nda, Ankara, İstanbul ve İzmir‘de bakanlığa bağlı kent içi raylı sistem hatlarının ücretsiz hizmet vereceğini duyurdu.

Yargıda Yeni Dönem: 140 Mahkeme Daha Hizmete Giriyor
Yargıda Yeni Dönem: 140 Mahkeme Daha Hizmete Giriyor
İçeriği Görüntüle

Bakan Uraloğlu, yazılı açıklamasında, Resmi Gazete‘de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı doğrultusunda, İstanbul‘da Marmaray, Sirkeci-Kazlıçeşme hattı ve Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy hattı, Ankara‘da Başkentray, İzmir‘de ise İZBAN hatlarının 30 Ağustos Zafer Bayramı‘nda ücretsiz olacağını belirtti. Uraloğlu, “Söz konusu hatlarımız, tüm vatandaşlarımıza gün boyunca hızlı, kolay ve ekonomik bir ulaşım imkanı sağlayacak” ifadelerini kullandı.